Dobro je poznat problem da dizel motori rade dosta nemirno u nižim brzinama između 500-1000 o/min, te da kod brodske primjene uzrokuju jake torzijske vibracije u kopči, što dovodi do neprihvatljivog klepetanja zupčanika („klećering”). Ovaj problem se ne može riješiti uobičajenim visoko elastičnim spojkama. Rješenje je spojka s dva stupnja elastičnosti, spojka koja je u početku torzijski vrlo mekana kod nižeg opterećenja i kruća kod viših opterećenja. U prvom stupnju pri nižim brzinama i nižem opterećenju valjkasti dio spojke djeluje sam do torzijskog kuta od 20 stupnjeva te nakon toga, kako brzina raste, vilični dio spojke počinje raditi i tada oba dijela spojke djeluju zajedno paralelno. Područja primjene: Glavni porivni pogoni: - između dizel motora i kopče kruto montirane na motor, ili - između dizel motora i samostojeće kopče, ako su oboje kruto montirani na postolje i dobro centrirani. Pomoćni pogoni koji povremeno i kratkotrajno rade, npr. Protupožarne pumpe itd.
Info
U našem asortimanu nudimo i sve ostale vrste spojki renomiranog proizvođača CENTAFLEX.